poniedziałek, 20 czerwca 2011

Rocznicowe Candy

W lipcu mija rok jak rozpoczęłam swoją przygodę z blogowaniem, dlatego też dzisiaj przygotowałam dla WAS rocznicowe Candy:)
Prezentem będzie obrazek z motywem Gustava Klimta zrobiony przeze mnie...
Chociaż Gustav Klimt nie żyje już od tysiąc dziewięćset osiemnastego roku, jego obrazy cieszą się po dzień dzisiejszy ogromną popularnością i uznaniem pośród coraz to nowych pokoleń miłośników sztuki....do których zaliczam się i ja:)Uwielbiam jego prace...
(Reprezentowany przez niego nurt sztuki określa się mianem secesji. Nie znosił narzucanych w akademiach sztuki konwenansów i priorytetów, koniecznie chciał stworzyć coś, czego nie dało się w akademickich szufladkach zamknąć. I rzeczywiście to, co tworzył, było jak na ówczesne czasy szalenie oryginalne i nowatorskie, później wielu innych artystów czerpało z jego dzieł inspiracje.)

Do tego stempelki (nowe), tusz (nowe) i bransoletka z pandorkami:)


Candy skierowane jest to wszystkich zaglądających osób:)
Ci którzy posiadają bloga tak jak zwykle - proszę zamieścić linka u siebie z informacją o zabawie, a osoby nie posiadające bloga proszę o pozostawienie adresu @ pod wpisem:))))

Losowanie 30 lipca 2011roku..

Na koniec chciałam wrócić do tematu  Amelki.
Wspominałam ostatnio o karteczkowej akcji, organizowanej dla tej małej kruszynki ....
Do akcji udało mi się zaangażować dzieci z klasy mojej młodszej córeczki (dzięki uprzejmości Pani wychowawczyni-dziękuję bardzo);)))
Dzięki temu mała Amelka dostanie mnóstwo karteczek i rysunków....
Mam nadzieje, że dzięki tym pięknym rysunkom  uśmiech zagości na jej twarzyczce ;)
Zainteresowanym osobom podaje adres bloga Amelki:http://pomozmyamelce.blogspot.com/
Pozdrawiam serdecznie:)

104 komentarze:

  1. Gratuluje jubileuszu, ja też będę miała roczek w lipcu...piękne kartki dla Amelki....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej... wszystkiego najlepszego zatem... Nieustającej weny żyuczę:):):)
    A na Candy sie zapisuję bo wprost stworzone dla mnie...
    A Amelka na 100% będzie karteczkami zachwycona:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rocznicy:)
    Na Candy zapisuję się z wielką przyjemnością.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje z okazji pierwszej rocznicy. Czas leci jak szalony, prawda? Bardzo kuszące cukieraski, więc chętnie się poczęstuję. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję rocznicy !!!
    i życzę jeszcze wielu tak wspaniałych jubileuszy.
    Ustawiam się po te wspaniałości :) i czekam cierpliwie na losowanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję roczku ;)
    a na candy chętnie się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako miłośniczka Gustava Klimta,
    zapisuję się na candy.

    Pozdrawiam-Ela.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęścia trzeba próbować ;-)
    Zatem nie może mnie tu zabraknąć ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Dalszego pełnego pasji i satysfakcji blogowania życzę i przyłączam się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje i zycze dalszej cudnosci w blogowaniu!
    Dziekuje za candy i z wielka chetnoscia ustawiam sie w kolejce,Milego dnia

    OdpowiedzUsuń
  11. Amelka na pewno uśmiechnie się na widok tak cudnych karteczek! ;)
    A co do życzeń rocznicowych to będę je składać w lipcu a teraz z miłą chęcią zapiszę się do kolejeczki! ;)
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj :)
    Cieszę się, że trafiłaś na mojego bloga dzięki czemu ja trafiłam tu do Ciebie ;D
    Gratuluje rocznicy !
    Życzę Ci wielu pomysłów i kontynuacji swojej wspaniałej twórczości !
    Piękne rzeczy robisz :)
    Zajrzyj również do mojej pracowni: http://paula-klonowska.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. ja również gratuluję rocznicy i życzę dalszej pracy twórczej.staję oczywiscie w kolejce po candy.pozdrawiam.Izabellak@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja sie zapisze :) MOje gratulacje z okazji rocznicy :) Jutro powinnas dostac podarek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje gratulacje z okazji rocznicy:))Buziaki:)
    Oczywiście się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje. Jestem tu pierwszy raz, ale bede wpadac czesciej bo juz mamy jedna rzecz wspolna milosc do Klimta. Na candy zapisuje sie z przyjemnoscia.

    OdpowiedzUsuń
  17. A mi się łezka kręci od tych karteczek, a może od twojego serduszka.
    Pewnie, że takie cuda, Twoją rączką zrobione też bym chciała, bardzo, więc koniecznie się zapisuję, choć mój limit szczęścia chyba już się wyczerpał.
    Ściskam czule :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje. Dopisuję się i ja do candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję rocznicy :) Piszę się na candy i zapraszam na moje letnie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja również zapisuję się na te cudowności:)

    zoseonik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajniutkie candy. Staje w kolejeczce i zapraszam do mojej zabawy: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2011/06/zabawa-wakacyjna-wymianka.html

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję roczku!Niech będzie drugi i trzeci i więcej ....i do kolejeczki się ustawiam:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapisuję się w kolejce ;)
    daria7ds@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. it would be sooo great!!
    http://tunderilonka.blogspot.com
    atunderi.lonka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja bym chciała :) Wprawdzie losowanie wypada w środku mojego wakacyjnego wyjazdu, ale w razie gdyby mi się poszczęściło to może poczeka??

    Zapraszam również na Candy do mnie:

    http://wioletkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. z przyjemnością ustawiam się w kolejce i zapraszam Cię na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne przygotowałaś cukierasy i dzięki nim tu trafiłam. Życzę kolejnego roczku. Gocha M

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam Klimta, grzech byłoby nie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja spróbuję szczęścia.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja również zapisuję się. Gratuluję rocznicy i pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja z nadzieją ustawię się w kolejce po słodkości
    banerek na moim blogu http://skimmia-mojepasje.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam Klimta... zapraszam na candy do mnie - bizuteriaartystyczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. i ja do kolejki :))))
    będę wtedy co prawda na urlopie ale próbuje
    aldonka40@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. super candy! mam nadzieję że wygram ten piękny obrazek
    http://madziarka-kartki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. z chęcią się zapiszę na takie cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne te cukiereczki. Ja też bardzo libie Klimta i secesję, choć mnie zachwyca Alfons Mucha... Na cukiereczki zapisuje się i serdecznie pozdrzwiam

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne Candy ja tez sie zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluje rocznicy i ustawiam się po słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  39. i ja bym chciała się dopisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. ja też ustawiam się w kolejce :-)
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję! :) Ja równeż się zapisuję :) info dałam w pasku bocznym, no i poobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapisuję się!
    wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  43. Aż ślinka cieknie :)
    Staje w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  44. Chociaż na samym koniuszku,to mam nadzieję,że dojrzysz mnie łaskawym oczkiem,bo obok takich cudeniek nie mogę przejść obojętnie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  45. Dopisuję się i ja do kolejki po słodkości, być może do mnie szczęście się uśmiechnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. mmmadziana@gmail.com
    http://mmmadziana.pinger.pl/m/6946235/rocznicowe-candy

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam Klimta, więc też ustawiam się w kolejce i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga: www.mojehafty.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Jestem bardzo chetna na cukiereczki :)

    www.magdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Smakowite zwłaszcza ten obraz ;) Staję w kolejce info w pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja również uwielbiam prace Klimta - ostatnio mam fazę na "Judytę i Holofernesa II". Czytałam też powieść z nim związaną, "Malowany pocałunek" - zachęcam do sięgnięcia po nią :)
    Aha! Oczywiście chciałabym wziąć udział w Twoim candy ;) Mój blog: http://cynamonowe-dni.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. To i ja stanę w kolejce po takie cuda :)
    Gratuluję rocznicy...czy Tobie też tak szybciutko czas leci ???

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. edit:
    ehh dopiero dziś zobaczyłam, że podałam maila z literówką:/

    poprawny: zoesonik@gmail.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję roczku;-)
    Na losowanie proszę mnie dopisać do listy;-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Też lubię Klimta, więc muszę się zapisać :) Pozdrawiam i zapraszam na moje rozdawnictwo.
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  55. Z przyjemnością się zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  56. ojej, jakie piękne cukierki!!! Gratulacje z okazji rocznicy i nadmorskie pozdrowienia :)))

    OdpowiedzUsuń
  57. Witam!
    Zacztnam moją przygodę z blogowaniem i miło by było wygrać coś na początek :o)
    Pozdrawiam!
    http://maikowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. I ja się zapisuję :) Też lubię Klimta, ogólnie fascynuje mnie secesja, ale od kilku lat moim faworytem wciąż pozostaje Mucha. Oj, ciężko go przebić :D

    Przeurocze są te rysunki dzieciaczków! Tęcza zdobyła moje serce ;) Piękna inicjatywa.

    OdpowiedzUsuń
  59. ja Klimta polubiłam od kiedy spędziłam mnóstwo godzin haftując jego obrazy :) w sumie wyhaftowałam trzy oobrazy tego artysty, w tym własnie macierzyństwo, wiec mam sentyment :) dopisuję się do candy i tez zapraszam do mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Dołączam i ja. Gratuluję rocznicy i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu. :)

    mietowaherbata@wp.pl

    Zapraszam na cukierki również do mnie.
    Pozdrawiam,
    Piwi.

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja również się zapisuję i zapraszam do siebie na wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  62. sliczne candy:)zapisze sie z przyjemnoscia
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Witam cieplutko, z największą przyjemnością ustawiam się w kolejce życząc wielu cudownych kolejnych lat blogowania :*

    OdpowiedzUsuń
  64. i ja się zapisuję ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  65. Dopisuję się do kolejki z nadzieją na wygraną :)
    Magda
    quitemax@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. I ja chętnie się ustawię, Gratulacje z okazji rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Same slicznosci przygotowalas :) Zapisuje sie !!!

    OdpowiedzUsuń
  68. Zakochałam się w tych stempelkach:) Gratulacje rocznicy! i już staję w kolejce:)
    pozdrawiam:)
    magdalenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Uwielbiam secesję więc z przyjemnością ustawiam sie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Widzę, że nie tylko ja lubię Klimta:) A Secesja... hmm wspaniałe klimaty!
    Zapisuję się zatem i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Pewnie,że i ja się zgłaszam:)
    skandynawska.indianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękny ten gest dla Amelki! też trzymam za nią kciuki i mam nadzieję,że kiedyś zapomni o swojej chorobie...a na candy zgłaszam się z przyjemnością...
    julka.julia1985@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Śliczne prezenty! Zgłaszam się koniecznie. Gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Jakie fajne candy!też lubię jego obrazy;)pozdrawiam słonecznie i zgłaszam się koniecznie;)
    lillyrose.britta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Też się zapisuję na te łakocie ;)
    Pozdrawiam,
    Ola
    warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Z przyjemnością się zapiszę:)
    somenancy@vp.pl
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Chętnie się zapisuję na takie słodkości :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  78. gratulacje:) przyłączam się do zabway, Lili

    OdpowiedzUsuń
  79. gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych, a na słodkości z przyjemnością się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Obok tych wspaniałości nie da się przejść obojętnie, ślinię się do stempelków ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Gratuluję roczku :)
    Zapiszę się przy okazji na cukieraski:)
    mikr13@wp.pl
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja również przyłączam się do gratulacji!i życzę Ci samych fajnych pomysłów i oby nigdy nie zabrakło Ci chęci,aby je realizować!a na candy oczywiście również się zapisuję...
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Super candy, chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  84. W takim razie i ja koniecznie się ustawiam w kolejce. :)

    OdpowiedzUsuń
  85. To może i ja się załapię na ostatnią chwilkę :)
    Zapraszam także na mój blog nowy i pierwszy w życiu

    http://dotkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Obraz jest niesamowity...a ponieważ sama jestem mamą,to nabiera dla mnie dodatkowego znaczenia...
    trollinka1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. jakia piekna praca.chetnie bym ja zobaczyla w moim pokoju.malgorzatariebandt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Gratuluję... pomysłu założenia bloga;) Oczywiście zapisuję się i ślę pozdrowienia od świeżej blogerki:)

    OdpowiedzUsuń
  89. To i ja się zapisuje
    madzik@poczta.onet.pl
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  90. Zapisuję się na te cudeńka
    madzik@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. takie słodkości.... nie mogę się oprzeć!

    OdpowiedzUsuń
  92. Na takie candy to i ja się skuszę;)
    heyoka@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  93. Zgłaszam się:)
    justa95_1995@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. Najlepszego! Powodzenia w kontynuowaniu bloga.:) Dopisuję się do candy. Uwielbiam Klimta i mam chrapkę na ten obrazek ;)
    Pozdrawiam,
    http://czubasiesamoksztalci.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  95. ja rowniez sie pisze, podlinkowalam nawet, choc nie wiem czy trzeba :D, pozdrawiam i zapraszam do mnie http://aktoreczka-scrapuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Mam numer 100 :))) mam nadzieję, że to właśnie mnie się poszczęści tym razem :)))

    Pozdrawiam serdecznie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  97. Wie jestem 101-sza... Ale co tam, zawsze jest jakaś szansa, więc też się zapisuję :-). Gratuluję rocznicy i zapraszam na candy do mnie!
    Pozdrawiam!
    trabaya.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Ach na ostatnią chwilę i chyba ostatnia..:) Pewnie nie wygram ale spróbować można, a co tam!:):)
    Super candy:)
    pozdrawiam:)
    bozenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Dopisuję się i ja, gratuluję i pozdrawiam
    krystynacz@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń