poniedziałek, 21 lipca 2014

Wszystko co dobre szybko się kończy;) pozdrowienia z wakacji;)

Witajcie
Jak dawno mnie tutaj nie było. Coraz mniej czasu na wszystko gdy pracuje się od rana do wieczora;)
Do tego urlop przypadł nam w tym roku bardzo szybko bo na przełomie czerwca i lipca:)
W tym roku obraliśmy kierunek na Włochy, a dokładniej w okolice Werony do malowniczej miejscowości SOMMACAMAGNA
To była nasza ,,baza,, z której wyruszaliśmy zwiedzać;)
Na naszej trasie zwiedzania były również takie miejscowości jak Boghetto, Sirmione, Wenecja i Werona;)
Nie wiem, które z tych miejsc urzekło mnie najbardziej...bo byłam zachwycona każdym z nich.
Generalnie z tych miejsc, które udało mi się zwiedzić w Europie w moim życiu to Włochy zrobiły na mnie największe wrażenie - z pewnością mogłabym mieszkać np w takiej Weronie:) czy Sirmione;)
Tutaj jeszcze Boghetto

Uściski

4 komentarze:

  1. Czesc kochana, nareszcie nowy post :) Ciesze sie ze znowu tu jestes, wiem ze po urlopie trudno sie zebrac. Ja po pierwszym "urlopowym" poscie nie mam czasu na drugi :(
    Cudnie zdjecia Monis, czekam na wiecj choc juz duzo widialam ;)
    usciski bardzo mocne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniśka dawno się nie "widziałyśmy".
    Cieszę się, że wypoczęłaś i odwiedziłaś wspaniałe miejsca !
    Ja kocham od dawna Wenecję i kiedy tylko jest taka możliwość zawsze do niej wracam. Mam nadzieję, że Ty również ją pokochałaś - jest zawsze magiczna...
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Anetko dzięki za odwiedziny i komentarz:)
    Agnieszko tak pierwszy raz widziałam Wenecję i to była ,,miłość od pierwszego wejrzenia'' mam nadzieję też kiedyś tam powrócić:) uściski dla WAS

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło, że jesteś :) Piękne zdjęcia... Teraz albumik jakiś musisz koniecznie zmajstrować ;)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń