czwartek, 17 maja 2012

Wymianka i pożegnanie...

Dzisiaj tak ,, na szybko,, zamieszczę relację z wymianki u Sylwii http://dekupazoweuroczysko.blogspot.com/
Moja parą wymiankową była Renia z http://dekupazoweuroczysko.blogspot.com/ Poniżej to co ja przygotowałam dla Reni
Od Reni dostałam same wspaniałości...korale już nawet nosiłam:) Poniżej zdjęcie z bloga Sylwii
Dostałam też niespodziankę od Dysiaczka- piękne kropkowane wstążeczki, pasujące do mojej różowej podusi i przepiękną świecę pachnącą różami.
Bardzo się cieszę i bardzo dziękuję:)sprawiłaś mi ogromną radość tym bezinteresownym prezentem... więcej wspaniałości u Dysiaka na blogu -adresik poniżej. Zdjęcie z bloga Dysiaka, bo już nie zdążyłam zrobić fotek, a chciałam pokazać te wspaniałe przedmioty. http://dysiaczek.blogspot.com/ Zapraszam też do Anetki - Drewnianej Szpulki na bardzo ciekawe kursiki...mam nadzieję, że uda mi się coś z tego wykorzystać. Więcej zaległości mam nadzieję niebawem, wracam do prac komunijnych, bo nie mogę zawieść mojej Marcelinki.... I to już wszystko na dzisiaj, nie będzie mnie trochę w blogowym świecie, ale mam nadzieję, że szybko uda mi się wrócić:) Osoby wtajemniczone proszę bardzo o trzymanie kciuków zarówno za komunię mojej córeczki, jak i za pozostałe sprawy:) Pozdrawiam cieplutko:)

5 komentarzy:

  1. Moniczko a co to znaczy i pożegnanie! ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymianka swietna, a prezent od Dysiaczka niezwykle mily, nawet naczynko w ktorym jest swieca ma malenka rozowa kokardke.

    Kochana ja trzymam kciuki po pierwsze aby wszystko udalo sie na KOmunii, i oczywiscie za ta druga rzecz bardzo, bardzo mocno, wszytsko bedzie dobrze.
    Sciskam Cie mocno, i do niedlugo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm nie wiem dokładnie za co ale trzymam kciuki i mam nadzieję że wrócisz do blogowania szybko bo zawsze miło nacieszyć oczy tym co tworzysz:) czyli cudownościami:) buziaki Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za obie sprawy, mam nadzieje na happyend!!!!
    Kochana buziaki sle i mnostwo pozytywnych mysli:-)
    Trzymaj sie!!!!

    OdpowiedzUsuń