sobota, 15 lutego 2014

Scrap for four

Dzisiaj kolejna już edycja SFF
Tym razem zestaw o tematyce zimowo-miłosnej przygotowała nasza Ola;),choć u mnie praca chyba już się ,,zieleni,, wiosennie;))))
Ja oczywiście tradycyjnie prace wykonałam prawie, że dzisiaj, a z postem ledwie zdążyłam;)
Poniżej moja praca;)
Dodałam od siebie tylko grafikę, białą ażurową karteczkę i małą wstążeczkę;)
Reszta z materiałów OLI:)

Wszystkich zainteresowanych zapraszam do JOLI,OLI i EWY
Ja zapewne dotrę tam dopiero późnym wieczorem;)
Miłego dnia wszystkim;)

8 komentarzy:

  1. Najsłodsza karteczka jaką widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, akurat dzis napisalam @ do Ciebie :)
    Karta jest przesliczyna, Twoje dodatki sprawily ze wszystko jest jeszcze bardziej urocze :) I masz racje taka bardzo wiosenna jest.
    usciski kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodycz w najczystszej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodko, wesoło, baaaardzo przyjemnie Monia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka jest prześliczna ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca Moniś. Rewelacyjnie sobie poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń