poniedziałek, 15 października 2012

Tildowy króliś

Całkiem niedawno, bo w zeszłym tygodniu moja córka zapragnęła mieć nowego tildowego króliczka...pomimo tego, że na jej łóżeczku jest już cała masa tildowych króliczków, misiów i aniołków uszytych przez moje blogowe koleżanki. Ten miał być wyjątkowy, bo uszyty przez mamę:) Więc chcąc nie chcąc musiałam spróbować:)
Jest uszyty z materiału w drobną, różowo-białą krateczkę, a sukienka i dodatki są już białe:)
Nowa właścicielka jest więcej niż zadowolona:)
Powstała też przez weekend karteczka urodzinowa dla mojej teściowej:) Mam nadzieję, że tutaj nie zajrzy, bo nie będzie niespodzianki:)
Na koniec chciałam jeszcze pokazać album, który powstał na zamówienie mojej koleżanki.
Album ten ma być prezentem z okazji Dnia Nauczyciela dla wychowawcy córeczki mojej koleżanki. Jako, że jest to album dla mężczyzny i do tego fotografującego -starałam się utrzymać ,,męską kolorystykę,,;))))i zastosować minimalizm jeśli chodzi o dodatki:) Mam nadzieję, że się spodoba, a karteczki zapełnią się klasowymi zdjęciami i będą niezapomnianą pamiątką:) Przesyłam pozdrowienia:)

23 komentarze:

  1. slodki krolis, bardzo pastelowy:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniś królik jest odlotowy! I wiesz na pewno dla Twojej Córci najpiękniejszy bo przez Twoje łapki uszyty! Szkoda, że jestem starawa bo mogłabyś mnie zaadoptować i różowego królisia uszyć! ;)
    A kartka hmmm wiesz, że mi się podoba! Więc muszę tylko napisać, że niezła Synowa się trafiła Mamie Twojego Ukochanego! ;)
    Album idealny!
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiko Ty starawa coś TY:)dziękuję za miłe słowa...pozdrawiam ciepło

      Usuń
  3. Śliczna pani Królikowa:). Nie dziwię się, że córcia się cieszy!

    OdpowiedzUsuń
  4. króliczek cudowny :)))
    kartka i album też fajne

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana Moniś, TAKI Króliś!!! Pierwszy? Wygląda, jakbyś szyła je od lat. Podziwiam! Karteczka wdzięczna i kobieca a album do zazdraszczania - świetny prezent!
    Cukiereczki, oczywiście, znowu mnie nie chciały...ech życie, idę już pobuczeć trochę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pierwszy, wcześniej szyłam kotki własnego projektu, a taki tlidowy pierwszy i pewnie bym się nie zdecydowała gdyby nie przydusiła mnie córeczka:)
      Pozdrawiam dziewczyny:)

      Usuń
  6. Śliczniutki ten króliś - aż się prosi żeby go przytulić :)
    karteczka różana przecudna a album jak najbardziej wyszedł Ci "męski":-) na pewno się spodoba!
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie Monia Ty mnie wciaz zadziwiasz, teraz tildowym kroliczkiem.
    Jest swietny, naprawde pieknie odszyty, rozowa krateczka jest przeurocza.
    Album dla nauczyciela, badz pewna ze sie spodoba.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Anetka, że tak pozytywnie Cię zaskakuję :)ŚCISKAM CIEPLUTKO

      Usuń
  8. Wspniały album i karteczka.A króliś krateczkowy jest przesłodki i aż się wierzyć nie chce,że to pierwszy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super króliczek bardzo podoba mi się też karteczka i albumik Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam dziewczyny za wszystkie miłe słowa i pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniały króliczek, na pewno dla córci będzie najważniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  12. o rany cudo królik Moniko:))) taki słodziak akurat do przytulania:) mam nadzieję że moja przesyłka dotarła do ciebie lub dotrze jutro. Pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  13. Królik jest przeuroczy ,wcale się nie dziwię ,że córcia zadowolona :)Karteczka i album-rewelacja !Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No właśnie! Dziewczynki to potrafią docenić starania mamy :) Bo mój Tymek to jedną noc spał ze swoim pierwszym misiem, a teraz miś siedzi sobie nie tykany na stoliku. A jak zrobiłam mu owieczkę to usłyszałam: "o, ładna" i zajął się autami...
    Album przepiękny! Uwielbiam grochy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czyli jednym słowem czas na córeczkę:)))
    Moja w sumie też bardzo krótko kocha swoje przytulanki:) za to starsza jest bardzo wierna:)
    ściskam i dziękuję za miłe słowa

    OdpowiedzUsuń
  16. Trudno jest chyba zrobić taki przedmiot dla mężczyzny, a Tobie się świetnie udało. Piękny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moniś, komplementowałam już na fejsbuku, ale i tu napiszę - kjujik jest fantastyczny :) karteczka piękna, a album z pewnością szybko zapełni się wspomnieniami :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Królik różowy genialny!!! :) A karteczka różana - ach, zatkało mnie :)
    A album....będzie na pewno niesamowitą pamiątką zapełnioną wspomnieniami :)

    OdpowiedzUsuń