niedziela, 14 listopada 2010

Miłe spotkanie w Chałupkowie...

Zostałam zaproszona przez przemiłą Kingę z blogu Chałupkowo.
Z chęcią przyjęłam to zaproszenie i pojechałam do niej.......
Kinga okazała się bardzo sympatyczną kobietką, zresztą nie mogło być inaczej. Osoba tworząca z pasją takie cudne anioły i inne wytworki musi być miła i nietuzinkowa:)
Sympatycznie spędziłyśmy czas przy kawce, rozmawiając na różne tematy min. na temat naszych piesków (obie mamy psa rasy shih-tzu).:)))Zobaczyłam też na żywo prace Kingi i muszę przyznać, że byłam nimi zachwycona:)

Poniżej zdjęcia prezentów od Kingi

Śliczna lawendowa anieliczka zamieszkała w moim domu  i lawendowy woreczek

Anieliczka i cudne ptaszki...
No i dostałam podkowę na szczęście...zawsze marzyłam o takiej i Kinga spełniła moje małe marzenie :) Dziękuję CI

 Poniżej zamieszczam adres bloga Kingi-Giny, gdzie możecie podziwiać jej prace...
http://chalupkowo.blogspot.com/


I na koniec jeszcze kilka migawek moich nowych prac:)
Skrzynka na różne bibeloty, na zamówienie:)
Obrazek:), który niebawem pojedzie w świat...
Mała skrzyneczka:)z motywem magnolii

Skrzyneczka z magnolią w środku

Świąteczne rameczki z aniołkami.....choć nie tylko na święta, bo motyw aniołkowy jest zawsze na czasie:)
No na tyle pozdrawiam  wszystkich ciepło......a jutro losowanie :)
Zapomniała bym:) osobne pozdrowienia od Milki dla Pandzi:)

14 komentarzy:

  1. No to spotkają się moja i chałupkowa anielica:D

    OdpowiedzUsuń
  2. No już się spotkały z aniołem śpiochem;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To miłe!:) Przepiękne prezenty Moniczko dostałaś :) Ach te aniołki...
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wrażenia zapomniałam napisać, że Twoje prace są anielskie :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne prezenty dostalas, ale i Ty widze nie proznowalas, bardzo podobaja mi sie Twoje dziela.
    pozdrawiam cieplo
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje prace sa sliczne! Zdolna z Ciebie kobietka!
    Zazdroszczę miłego spotkania i prezentów!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo miło było mi Was gościć :)

    piękne te Twoje skrzyneczki na skarby !
    ja swoją pochwalę się jutro na blogu :)

    pozdrawiam serdecznie i koniecznie musimy powtórzyć spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty
    A skrzyneczka z magnolią przepiękna
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Różany Aniele, B i aagaa dzięki bardzo:)
    Spotkanie było bardzo udane, a i z prezentów jestem bardzo zadowolona:)
    Pozdrawiam WAS cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Gina dzięki:)
    Teraz rewizyta u mnie.....dobrze, że mamy tak blisko do siebie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Moniczko
    bardzo mi się podobają Twoje cudeńka a najbardziej mnie zaintrygowała rameczka z manekinem.
    Ostatnio właśnie na ten motyw zachorowałam.Wszystko jak zwykle anielskie, nawet psiuńka :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mialyscie fajnie, takie spotkanie musi byc fantastyczne.
    Prezenciki od Kingi przecudne!

    A Kochana Twoje prace wciaz mnie zachwycaja, no i oczywiscie najbardziej moj wzrok przykul obrazek z manekinem,poprostu bajeczny.

    Poprzytulaj ode mnie Milke.

    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach te spotkania:) Na pewno było super:) Uwielbiam takowe z osobami o takich samych zainteresowaniach:):):)

    Piękne prezenciki dostałaś!

    No i cuda porobiłaś!!!:)

    OdpowiedzUsuń