wtorek, 7 grudnia 2010

W powietrzu czuć już święta...

Święta zbliżają się wielkimi krokami...za oknem biało, a w domku przybywa coraz więcej światecznych ozdób.
Ja jednak  mam wrażenie, że w tym roku spóźniam się ze wszystkim.....
Czasu brak na wszystko i jeszcze tyle do zrobienia.
Muszę powoli zaplanować co będe robić w najbliższych dniach aby zdążyć na czas...
Dzisiaj świeczniki znów będą w roli głównej, dlatego, że nazbierało się ich troszkę...

Z moim ulubionym motywem anielskim

Te same świeczniki w sepi
Z tym samym motywem , ale większy...
Z dedykacją dla Atenki i Różanego Aniołka
Dwa równe z aniołkami, a w tle cudna karta od Ateny:))) Bardzo mi się podoba, więc ,,robi'' u mnie za obrazek:)
Ulubiony świecznik mojej córki...

W innych, bardziej kolorowych klimatach.....
Pozdrawiam wszystkich cieplutko, mam nadzieję, że Mikołajki Wam się wczoraj udały....

13 komentarzy:

  1. Cudowne te świeczniki...wspaniała dekoracja na święta
    ***Pozdrawiam***

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana aniołkowe świeczniki wspaniałe !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko ! śliczne te świeczniki !
    z pewnością wprowadzą świąteczny nastrój do nie jednego domku :)

    pozdrawiam serdecznie zza miedzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak Monia czas szybko pedzi i ja chyba musze dokladnie zaplanowac kazdy dzien.
    Anielskie swieczniki sliczne, mi oczywiscie najbardziej podoba sie ten z dedykacja :-)))
    Ale tez zauwazylam bialy lampionik, mam taki sam, po zapaleniu w nim swieczuszki roztacza niesamowity blask.
    Pozdrowionka sle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dziewczyny za miłe słowa:)
    Atenka
    Tak to ten lampionik, który masz....rzeczywiście jest cudny gdy pali się w nim świeczuszka:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. No sliczne, trudno mi tu wybrac ktory najpiekniejszy, niby podobne a jednak...inne, inne w pieknym stylu.
    Pozdrawiam Cie cieplutko:)
    P.S. Bardzo bardzo Ci dziekuje za wizyte i wzruszajacy "slad", jaki pozostawilas.....

    OdpowiedzUsuń
  7. Też miałabym problem z wyborem! Wszystkie ładne!
    I utrzymane w moim ulubionym stylu :)
    Widzę tzn. słyszę, że już możesz poszaleć z teledyskami :)
    Mój Mikołaj jak zwykle mnie nie zawiódł :)
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świeczniki przesłodkie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Margott dziękuję i pozdrawiam również...
    Aniołku, no jakoś się udało z tą muzyczką, dziękuję za pomoc:)
    Aagaa dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniołowe świeczniki urocze...bardzo mi się podobają!Ach...w moim ulubionym stylu:)
    Ciepło pozdrawiam i życzę miłego tygodnia!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie bardzo udane, pięknie wykonane i wręcz rozsiewają magię Świąt

    OdpowiedzUsuń