piątek, 11 marca 2011

Wiosenne różności

Wiosna zbliża się wielkimi krokami, to już pewne.Mam nadzieje, że nie wycofa się już i zostanie.
Dzisiaj u nas trochę rano popadało, ale teraz już świeci słoneczko i jest bardzo przyjemnie.....

Martwi mnie bardzo tylko zachowanie naszej Milki, która jest bardzo smutna, a powinna chyba mieć więcej wigoru w tak piękne dni....może się obraziła, że nie złożyłam jej życzeń z okazji dnia psa???
Chyba trzeba udać się do weterynarza...
Dzisiaj pokaże kilka rzeczy, które zrobiłam już wcześniej i części już nie ma ....poleciały w świat:)

Listownik.... 
Taca z podobnym motywem.......
Pudełeczko RETRO z trzema przegródkami....
I na koniec znów jajeczka:)
Dziękuję za wszystkie miłe @ i komentarze....Pozdrawiam wszystkie psiaki i panów, którzy wczoraj mieli swoje święto. Wciąż brak czasu na pisanie, ale pięknie te dwa święta opisują moje blogowe koleżanki, które odwiedziłam....więc wszystko co miało zostało już powiedziane....
Miłego weekendu, słonecznego i szczęśliwego..
Pozdrawiam
M

15 komentarzy:

  1. Śliczności natworzyłaś Moniczko! ;)
    Ale bardzo mnie martwi to co napisałaś o swojej
    suni, jakbym mogła Cię prosić to już dziś idź do weterynarza. Nie zwlekaj...
    Buziaki i daj znać co z Milcią...

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowności stworzyłaś !
    mam nadzieję ,że z Milką się sprawa wyjaśni i wróci do formy !

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak zrobilas listownik a moj stoi taki surowy, jakos nie mam do niego weny moze mnie tym postem natchniesz:-)
    Jajeczka sliczne zwlaszcza te z kokardkami sa urocze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Milcią lepiej...mam nadzieje, że wszystko się uspokoji...
    Anetko czekam na Twój listownik:)Napewno będzie cudny:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Same piękności...wiosna tuż...tuż...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas już wiosennie .Temperatura dodatnia słoneczko mocniej świeci to już znak że wiosna już nadchodzi. Podobno już bociany przyleciały a one są bardzo wiarygodną przepowiednią wiosny. Piękne rzeczy zrobiłaś a jajeczka są śliczne. Och jak ja lubię Wielkanoc;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję...bastamb
    Danusiu ja też uwielbiam Wielkanoc, ale najbardziej wiosnę to moja ulubiona pora roku:)
    pozdrawiam i życzę miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę cudne rzeczy zrobiłaś - a te jajeczka śliczne! Ja też uwielbiam wiosnę i coraz bardziej się przekonuję, że jest tuż, tuż - słysząc w radiu o przylocie boćków :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. urocze rzeczy stworzyłaś...a wiosennka już blisko bliziutko:0 miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Spędziłam miłe chwile na Twoim blogu, przejrzałam wszystko, piękne prace. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne twory ,,,listownik swietnie sie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moniczko Kochana!
    No co ja mam napisac?! Ze ladne?! Ladne! Ze sliczne?! Sliczne! Motyw nietypowy?!!! No pewnie!!!! Listownik powalil mnie na kolana i w tej pozycji pozostajac...
    Sciskam Cie serdecznie, kreatywna Babeczko!!!!!
    Pozdrow Marcelinke, jest sliczna - zapomnialam Ci o tym napisac, a za kazdym razem, gdy jestem u Ciebie, wzrok "ucieka" mi w strone Jej fotek....

    OdpowiedzUsuń
  13. Och jak u Ciebie ślicznie ale jak zawsze:))Wspaniale tworzysz:)
    Cieplutko pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na blogu.To takie miłe:) Posyłam słoneczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nicky ja już też widziałam kilka sznurów przylatujących ptaków:)
    aga dziękuję:)
    Gocha miło mi, że trafiłaś na mojego bloga i że Ci się spodobało:)
    Tukara dziękuję ślicznie....
    Margott dziękuję za ciepłe słowa:)Marysia również pozdrawia...
    Peninia dziękuję również...

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ladne rzeczy!! zapraszam cie serdecznie do mojego nowego bloga Smak Czekolady..tam tez zamieszczam tylkoi moje prace..kocham tworzyc tak samo jak ty:):)pozdrawiam cieplutko i dziekuje za wszystkie wpisy ktore sa dla mnie zawsze mile:):)

    OdpowiedzUsuń