poniedziałek, 30 maja 2011

Zaległości c.d, i mój koci debiut ;)))))

Dzisiaj chciałam Wam pokazać efekty mojej wymianki w Szufladzie, w której wzięłam udział....
http://szuflada-szuflada.blogspot.com/

Tematem był  ,,Kot,,

Pierwsze się zapisałam, a potem pomyślałam, że przecież nigdy nie uszyłam kota...
W ogóle nie mam zbyt dużego doświadczenia na tym polu, no ale jak się powiedziało ,,A,, to trzeba powiedzieć i ,,B,, więc wzięłam się do pracy.:) Efekty kociego debiutu poniżej:)
Mój kotek dostał nawet imię -RÓŻYCZKA.
Jest w całości uszyty ręcznie, wszystkie ozdoby też wykonałam na szydełku...


.Uszyty został w stylu shabby chic, który bardzo lubię:)

Moją koleżanką do wymiany była Ewunia ze Świata Amalii;)))
http://swiatamalii.blogspot.com/

 Takie słodkości dostałam od Ewy...dziękuję ślicznie za wszystkie te wspaniałości:))))
 ****************************************************************************

Na koniec jeszcze kilka migawek prac komunijnych, nad którymi pracowałam w ostatnie dni:)
Obrazeczki z podziękowaniami dla Amelki:)
I obrazeczki na pamiątkę od Martusi...:)
Obie dziewczynki znam osobiście i bardzo je lubię, więc tym przyjemniej było mi tworzyć dla nich:)

Dla każdej dziewczynki wykonałam 15 takich obrazków-podziękowań. Z tyłu każdego obrazka naklejone było podziękowanie dla gości, można je również zawiesić w formie obrazka.
Obrazki były małych wymiarów 10x10, ale mimo to całość była pracochłonna... 

Na koniec przesyłam ciepłe uściski dla odwiedzających...mam nadzieje, że problemy z blogerem szybko  miną, bo u mnie też zdarzają się problemy z pozostawieniem komentarza u WAS na blogu...:)
Ściskam serdecznie ;)))

11 komentarzy:

  1. Świetny ten kociak, nowa właścicielka się na pewno ucieszy :) A obrazki są po prostu śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i posyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze te kociaki, jestem pod wrazeniem Monia szycia recznego.
    Obrazki juz chwalilam, to swietny pomysl na podziekowania.
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kotek wyszedł ,podziwiam ,że szyłaś go ręcznie :)
    a obrazeczki komunijne sliczne ,świetny sposób na podziekowanie gosciom :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Atenko dziękuję nie wiem dlaczego ale małe rzeczy wolę szyć ręcznie:)
    Elu dziękuję :)))
    Pozdrawiam WAS sedecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Koteczki urokliwe !!!!
    Zawieszki komunijne z podziękowaniami cudna, bardzo podoba mi się ich idea ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj*
    Kochana kotek wyszedł Ci ślicznie:)Zawieszki komunijne śliczne!
    Dziękuję z całego serca za odwiedzinki oraz wspaniałe słowa,które dodają mi twórczych skrzydeł.To takie miłe.
    Życzę wspaniałego tygodnia.Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Aga:)
    Peninia dziękuję:)
    pozdrawiam WAS

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńka wytworzyłaś. Chociaż przy szyciu maluszków na pewno wygodniej robi się je ręcznie. A zawieszki przecudnej urody. Pozdrawiam cieplutko Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzozowy zakątek dziękuję...ja ogólnie lubię szyć ręcznie:)Pozdrawiam słonecznie...;))))

    OdpowiedzUsuń
  11. A to mnie zaskoczyłaś, uszyłaś takiego cudnego kociaczka!!
    Ja nawet się boję pomyśleć o szyciu, tym bardziej podziwiam osoby, którym to świetnie wychodzi!!
    Ściskam czule :*

    OdpowiedzUsuń