niedziela, 17 lipca 2011

I znów w różanym klimacie

Gdy ktoś kocha różę, której jedyny okaz znajduje się na jednej z milionów gwiazd, wystarczy mu na nie spojrzeć, aby być szczęśliwym. Mówi sobie: „Na którejś z nich jest moja róża...”.

Duża skrzynia w różanym klimacie...
Dodaj napis
Do kompletu wieszak....w sielskim wydaniu..
I duża ramka z tym samym motywem...
Słodko jest nocą patrzeć na niebo, gdy kochasz różę, która znajduje się na jednej z gwiazd. Wówczas wszystkie gwiazdy są ukwiecone.




Na koniec zgodnie z wcześniejszą obietnicą pokażę moja nagrodę, którą wygrałam u Karoliny w Candy dla obserwatorów.
Skrzyneczka z konwaliami i delikatne  kolczyki...
Skrzynka w środku, kolczyki i morski piasek, oraz kilka miłych słów napisanych w dołączonym liściku;)
Pięknie ozdobiony, śmietankowy notes ...
I jeszcze raz przepiękne kolczyki w zielonym kolorze....
Dziękuję Karolino za te wszystkie urocze prezenty..
Więcej takich wspaniałości możecie pooglądać u Karoliny na blogu:
http://handmadeisland.blogspot.com/
Pozdrawiam wszystkich wakacyjnie i dziękuję za wszystkie komentarze...

25 komentarzy:

  1. rozana skrzyneczka przecudowna, ale i wieszaczek tez niczego sobie.
    Dostalas piekne prezenty, gratuluje
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplecik różany szczególnie dla kogoś, kto kocha róże :))) Piękne prezenciki zgarnęłaś. Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za odwiedzinki na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam "Małego księcia" i róże w decu.Super wygrana.Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. B. Dysiaku dziękuję za miłe słowa:)))
    Kasiu też mam słabość do Małego Księcia:)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Róże nigdy nie wyjdą z mody !!!
    Prace urokliwe !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Aleś mi reklamę zrobiła Kochana :) Dziękuję :)
    A komplet jest przepiękny! Ja też wszędzie wciskam różane motywy bo je wprost ubóstwiam :D Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak Aga ja też mam słabość do róż...masz racje zawsze są w modzie:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie miłością do róż zaraził Różany Anioł... uwielbiam je pod każdą postacią... pięknie ozdobiłaś to pudełko... no i te przetarcia... cudeńka:)
    reszta przedmiotów równie urocza:):):)
    serdecznie pozdrawiam i bardzo dziękuję za przemiłe komentarze:):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Różany komplet jest fantastyczny !
    Gratuluje wygranej ,śliczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny , różany zestaw :) Ale zdjęcia nei oddają uroku Twych prac , wim o tym z autopsji :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Karolino jestem zachwycona podarunkami od Ciebie jak mogłam Cię nie pochwalić:)ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Jolu tak Różany kocha róże...przesyłam cieplutkie pozdrowienia
    Elu dziękuję ślicznie i pozdrawiam słonecznie
    Delfina dziękuję bardzo, ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Skrzyneczka w róże śliczna i inne cudeńka również :)) A wygrane wow ..... śliczności Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedzinki :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Monia Ty szczesciaro gdzie nie zagladne na wyniki candy to wygrywasz, dzis tez tak bylo, serdecznie gratuluje.
    Skrzyneczka rozana sliczna a ta sielska poleczka, jakbym tylko miala na taka miejsce od razu powiesilabym ja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszytsto piękne a róża to moja faworytka....piękne cytaty z Małego Księcia///

    OdpowiedzUsuń
  16. Nicky dziękuję bardzo;)
    Atenko no właśnie chociaż w grach mam szczęście;)
    Bastamb dziękuję również
    Pozdrawiam wszystkich zaglądających:)

    OdpowiedzUsuń
  17. w końcu mówi się, że Królową kwiatów jest róża w Twoim wydaniu wspaniała!Pozdrawiam i gratuluje wygranej!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. aga i Duś dziękuję bardzo za miłe słowa pozdrawiam wieczornie

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne różane przedmioty, zwłaszcza skrzyneczka.
    A wygrane Candy...tylko pozazdrościć szczęściaro :))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Skrzynia rewelacyjna!!! Cudowne prezenty dostałaś:)) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ivcia , marzycielka dziękuję pięknie i pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne różane motywy i pięknie ozdobiłaś prace:)Uroczo tworzysz:)
    Gratuluję fantastycznych prezentów;)Dziękuję za odwiedzinki na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Skrzynia jest bardzo efektowna, łaądnie dobrane elementy. Kojarzy mi się ze szkatułką babci :)

    OdpowiedzUsuń