piątek, 25 listopada 2011

Zaległości....

Jestem na chwilkę....aby nadrobić troszkę zaległości.
Ostatnio nie mogę z niczym zdążyć, czas zaczął jakoś szybciej gnać do przodu, a to wszystko za sprawą dodatkowych obowiązków zawodowych i licznych zleceń;)
Ale obiecuję, że z wszystkiego, (czego się podjęłam) wywiążę się;)
Na początek seria świąteczna dla jednej miłej Pani:)



Przybyły do mnie też cudowne zawieszki od Różanego Anioła.
Jedną wylicytowałam na akcji ,,Dla Damiana,, a drugą Dominika dołożyła gratis.
Dziękuję Ci kochana kobietko, wiesz co lubię:)ściskam;)
Chętnych zapraszam na bloga Dominiki
http://sekretyaniola.blogspot.com/

Zostałam poproszona także przez koleżankę Agnieszkę z http://agnieszkawozinska.blogspot.com/
o ozdobienie starej skrzynki, która docelowo będzie wykorzystywana do sesji z maluszkami:)
W planach mamy jeszcze jedną skrzynkę, która czeka na swoją kolej:)

Mam nadzieję Aga, że dzięki tej skrzynce stworzysz cudne zdjęcia:)

I na koniec muszę pokazać kolejne wyróżnienie, które otrzymałam od SKIMMI

http://kwiatynatury.blogspot.com/

Jest mi bardzo miło, czuję się doceniona dziękuję:)
Wyróżnienie przekazuję dalej....moim obserwatorom:)

Resztę zaległości postaram się nadrobić niebawem, mam nadzieję, ze mi się to uda, bo z początkiem grudnia czasu będzie jeszcze mniej:)
Pozdrawiam cieplutko

17 komentarzy:

  1. Witaj :)
    Wygląda na to, że wreszcie mogę dodać komentarz :)
    Muszę Ci powiedzieć, że takiego bardzo podobnego konika wczoraj wstawiłam do regału ;) Też pomalowany na biało (z delikatną przecierką) i reż ma czerwoną kokardkę :))))
    Świeczników tak ślicznych mi tylko brakuje... bardzo pomysłowe. Czy to są odlewy gipsowe?
    Cudny komplecik :)
    Ściskam :*
    i życzę miłych chwil (tych zabieganych również)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Marta:)dziękuję za miłe słowa:)Aniołeczki tak z gipsu:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. oj widzę, że działasz twórczo!Gratuluje Kochan wyróżnienia!Zasłużenie:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc na zarówno na dzisiejsze, jaki poprzednie prace - wyróżnienie zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję wyróżnienia !
    śliczne są te świąteczne przedmioty ,zwłaszcza konik na biegunach :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste i urocze !!!
    Zawieszki od Różanego śliczne !!!
    Kupiłam koniki ale jeszcze czekają na swoje 5 minut...

    Bzuiaki Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję dziewczyny..Pozdrowienia śle:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyróżnienie w pełni zasłużone:)Piękne,delikatne prace:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się że przyjęłaś wyróżnienie jest mi bardzo miło a jak widzę cały czas coś pięknego tworzysz - komplecik śliczny taki delikatny :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu skimmia przesyłam ciepłe pozdrowienia i dziękuję za miłe słowa:)))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Monia ja tak samo zmagam sie ze zbyt szybko biegnacym czasem, ale staram sie organizowac i mam nadzieje ze do swiat zdaze hihi:)))
    Sliczne zamowienie zrobilas, interesujace sa te swieczniki.
    Widze ze mamy od Rozanego zawieszki z tykim samym motywem:)
    A skrzynia swietna, czesto wpadam na blog Agnieszki i podziwiam jej poczynania aparatem.
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności:)) Ja również cieszę się, że jesteśmy w parze :)) mam nadzieję, że uda mi się trafić w Twój gust :)) Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. :)oj marzycielko myślę, że się uda Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę tej pani. ;)) Dziękuję za obserwowanie i zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że nie tylko ja zmagam się z upływającym grudniowym czasem ;) TE świeczniki z aniołkami i konik śliczny jak zawsze pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Docia ja również pozdrawiam ciepło
    Nicky pozdrawiam również...ach ten czas w tym roku gna wyjątkowo szybko;)

    OdpowiedzUsuń