wtorek, 3 stycznia 2012

Nowy Rok...nowe nadzieje....prezentów ciąg dalszy:)

Nowy Rok zagościł się już na świecie;) Zobaczymy co nam przyniesie...
U mnie końcówka roku była bardzo pracowita, brak czasu na wszystko, a do tego choroba mnie zmogła....Na zabawie sylwestrowej miałam zabawić tylko dwie godzinki, zaopatrzona w silny antybiotyk....a zostałam do rana, wspaniale się bawiąc w towarzystwie moich przyjaciół;)
Tematem imprezy były lata 80-te, czyli taka mała podróż w czasie. Nie myślałam, że ludzie mają w domu jeszcze tyle gadżetów z tamtych lat, np: reklamówka z Pewex-u, czy kartki na mięso:))))
Fajnie cofnąć się w czasie i powspominać:)Organizatorzy zadbali o każdy detal, na stołach stały kryształowe wazony z biało-czerwonymi goździkami, przy talerzach stare sztućce z tamtych lat, woda sodowa w szklanych butelkach i czerwona oranżada;))))
Jednak doszłam do wniosku, że dobrze żyć w naszych czasach, gdzie jest wszystko.
Myślę, że ciężko było by mi teraz zrezygnować z tych wszystkich rzeczy....
W dzisiejszym poście chciała bym jeszcze pokazać kolejne świąteczne prezenty....

Kiedyś wspominałam Anecie(z Drewnianej Szpulki), że bardzo podoba mi się jej komplet filiżanek i dzbanuszek z motywem korony i proszę dostałam je od Anetki na gwiazdkę;)))))Dziękuję kochana jeszcze raz ...baaardzo:)

Spełniłaś moje kolejne małe marzenie:)
Od świąt pije w jednej z nich moja poranną kawę:)
Dziękuję Ci też za wspaniałe wstążki świąteczne, które dostałam od Ciebie wcześniej:)Przydały się bardzo w tym roku:)))))


W tle jest jeszcze świecznik, który mam od Małgosi z bloga http://mb-vintage.blogspot.com/
Świecznik był brązowy, ale tradycyjnie pobieliłam go i ozdobiłam świątecznie.
Mam jeszcze wiele przedmiocików od Małgosi, ale muszę porobić zdjęcia aby je Wam pokazać....polecam tego bloga, gdzie można znaleźć wiele przedmiocików z duszą:)
na koniec jeszcze zaległe moje prace:)
Dla mojej chrześniaczki na urodzinki, które już dawno się odbyły zrobiłam rameczkę do zdjęcia z sesji u Agnieszki, o której już wspominałam wcześniej:)
http://agnieszkawozinska.blogspot.com/

Poniżej malutka siostrzyczka Natalki- Amelka, na swojej pierwszej sesji, również u cioci Agnieszki. Skrzyneczkę zrobiłam na chrzciny tej małej ślicznotki:)

Na koniec piosenka, która gra mi w duszy od pewnego czasu:)

Pozdrawiam wszystkich w Nowym Roku i jeszcze raz dziękuję za wszystkie życzenia:)

20 komentarzy:

  1. Ależ delikatne te filizanki , cudne . Świecznik w bieli w sam raz do kompletu . Ciekawych dni w Nowym Roku życze . Buziolki dla dziewczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. UPOMINKI SA UROCZĘ GRATULUJĘ ...
    WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM ROKU KOCHANA ŻYCZĘ CI!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrawiam również Basiu, odezwij się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mazanko dziękuję i pozdrawiam również ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieje, ze juz calkiem wyzdrowialas:-) a impreza rzeczywiscie byla swietna, niesamowite sa takie podroze w czasie, my ostatnio bylismy na urodzinach naszych przyjaciol i impreza byla w temacie lat 60tych.. mislismy super kostiumy i smiechu bylo tyyyle! Filizanki od Anetki sliczne! Wszystkiego Dobrego w nowym roku!

    Syl:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Syl:)
    No jeszcze się kuruję;))))a imprezka w stylu lat 60hmmm fajny temat na przyszły rok:)
    Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie tu u Ciebie w tej bieli..

    niedawno dołączyłam do blogowego świata,
    nieśmiało zapraszam do siebie.. http://home-znaczy-dom.blogspot.com/

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Imprezy tematyczne są świetne! - ostatnio tez bawiłam się "w świecie PRL-u" - było super... A kolekcja z koroną też od jakiegoś czasu zachwyca mnie swoja delikatnością ;)
    Zdrowia życzę przede wszystkim, a poza tym wszystkiego, co sobie tylko zamarzysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spełnienia marzeń w Nowym Roku!!! pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne kubeczki :) tak tak, wiem to mam takie same i tez od Anetki, uwielbiam popojac w nich mala czarna :) pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  11. Niema to jak piękna porcelana i to od przyjaciół! Wspaniałe prezenty. MB znam - tez o niej pisałam teraz. Piękne Twoje prace. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę Sylwestra,ja z antybiotykiem zostałam w domu.Ale na taaaką imprezę też bym się wybrała.Muzyka do tańca była wtedy rewelacyjna!Stale za tym tęsknię.Dekoracje u Ciebie zjawiskowe.Życzę zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bree to jest nas dwie:)miło pomyśleć, że ktoś gdzieś daleko piję kawusię w kubeczkach od Anetki:)pozdrawiam ciepło
    Dysiaczku pozdrawiam ciepło w N.Roku
    Umbrella tak było świetnie, sama się dziwię, że dałam radę:)zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. prezenty wspaniałe!A sylwestra no cóż pozazdrościć!!!:)Wszystkiego naj w Nowym Roku, moc zdrówka i moc nowych inspiracji!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezenty dostałaś przepiękne... cudowne
    Twoja skrzyneczka jest też piękna... podziwiam...
    Przepraszam, że się nie odzywałam... ten ciągły pęd mnie wybija ze wszystkiego...
    Z przyjemnością zrobię dla Ciebie w najbliższym czasie karteczkę o której wcześniej pisałaś do mnie, czekam na sugestie:):):)
    serdecznie pozdrawiam:)
    Jola:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aga pozdrawiam w N.Roku:)
    Jolu dziekuję za miłe słowa -oczywiście odezwę się do Ciebie na @:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, ja po powrocie dopiero dzis nadrabiam zaleglosci blogowe:)
    Bardzo sie ciesze ze filizanki podobaja sie, tylko szkoda ze poczta nie obchodzi sie z przesylkami bardziej delikatnie.
    Pozdrawiam i sciskam

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj :)
    Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny i życzenia. Podobnie jak Anetka nadrabiam dopiero teraz zaległości z wirtualnego świta.
    Kochana w Nowym Roku życzę Ci dużo szczęścia, niech Twoje marzenia się spełniają.
    Pozdrawiam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  19. Anetko przytulam:)
    Martusia dziękuję również za odwiedzinki -pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne prezenty!

    Wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok!
    Niech spełnią się marzenia:)

    Pozdrawiam ciepło i z serca dziękuję za odwiedziny i miłe słowo na blogu:)
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń