środa, 2 maja 2012

Sunny greetings

Korzystając z przerwy w odpoczynku podczas długiego weekendu zamieszczam zaległe fotki.... Trochę ich jest, ale nie miałam kiedy wcześniej tego zrobić z powodu ,,nawału,, pracy:) Jako pierwsza lawendowa komódka na prezent dla pewnej Pani od pewnego Pana:) Już wręczona więc mogę publikować tą fotkę:) Mam nadzieję, że się podobała, bo Pan bardzo przeżywał całą sytuacje. Zapewne to bardzo ważna osoba dla niego;)))
Pudełeczko z aniołkiem, które już też powędrowało do swojego nowego domku.
I na koniec dwie karteczki ciekawe czy ktoś zgadnie dla kogo???? Też już poleciały i mam nadzieję, że się spodobają:)
Na koniec przesyłam słoneczne pozdrowienia i uciekam dalej wypoczywać:)

17 komentarzy:

  1. Półeczka ładnie,spokojnie wyszła,jeżeli ktoś lubi takie klimaty(a ja lubię)to się spodoba.To,że darczyńca się przejmował,wcale mnie nie dziwi.Faceci jeżeli na czymś się nie znają,to robią wielkie mecyje!Kartki urocze!Pozdrawiam i życzę miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj No mam nadzieję, że komódka się spodoba:)
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. Ja wiem dla kogo karteczka, ale nie pisne slowkiem, moja juz tez poleciala w zeszly piatek ciekawe czy zdazy:)))
    Komodka sliczna, Pani z pewnoscia doceni prezent.
    Takie okragle pudeleczko zawsze sie przyda w domu na przerozne drobiazgi.
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha Anetko ja wiem, że Ty wiesz;))))ściskam również
      PS Postaram się dzisiaj odpisać na @:)

      Usuń
  3. Faktycznie nie próżnowałaś przez ten czas - piękne prezenty stworzyłaś :) Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu wzajemnie:)Pozdrawiam weekendowo

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wytworki, aż zazdraszczam Ci wolnego czasu na ulubione zajęcia. Pozdrawiam cieplutko Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniko-komódka cudowna!!!Co do karteczek to pojęcia najmniejszego nie mam:)Miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu ;)wzajemnie przyjemnego majowego weekendu:)

      Usuń
  7. Och jaka urocza komódka...cudownie u Ciebie jak zawsze:)

    Serdecznie pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny oraz miłe słowo na blogu:)
    Ciepło i słonecznie pozdrawiam!

    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wytworki. pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności natworzyłaś- z pewnością się spodobają :). Życzę jeszcze udanego weekendu, pozdrawiam cieplusio pappa

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam Cię Moniko Jak ja dawno nie włączałam komputera Zaglądam do ciebie - a tu takie cuda ;) Śliczne rzeczy tworzysz ;) ! Wszystko co robisz wygląda tak anielsko ;)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne dzieła! Podziwiam. Komódka cudna, bardzo stylowa:)

    OdpowiedzUsuń