piątek, 22 czerwca 2012

Życzliwość...

Życzliwość...tak mało jej ostatnio w naszym świecie. Słowo to wyraża uczucie, które w obecnych czasach sprowadzane jest do ciągłej walki o przetrwanie....nie ma często na nie czasu....a jednak się zdarza;)) Doświadczyłam tego ostatnio ;)za co chciała bym wszystkim bardzo podziękować, za sms, za telefony, za @ dziękuję, dziękuję bardzo za troskę. Wspaniale się dochodzi do zdrowia wiedząc, że tyle osób życzy nam dobrze:))) ,,Niewidzialna jest dusza I anioł niewidzialny Niewidzialne są myśli Ale... Dzięki życzliwości Możesz zobaczyć duszę Możesz domyślać się gdzie jest anioł Możesz poczuć wiatr Możesz zmienić świat Dzięki myślom...,, Roseana Murray Na koniec pokażę parę nowych prac z decu, na dowód tego, że nie tylko scrapowanie jest w moim sercu:))) Skrzynka dla dziewczynki kochającej konie:) miała być biała, delikatna, minimalistyczna...Mam nadzieję, że spodobała się nowej właścicielce;) I duża skrzynia:)z lawendą:) Czyli powtórka z rozrywki:) .....ale ja lubię ten motyw i nigdy mi się nie nudzi:))) Chciała bym wszystkim życzyć udanego weekendu... U mnie z pewnością będzie udany, gdyż czekają mnie urodzinki mojej córeczki Marcysi:) ,,Traktuj każdego z życzliwością, nawet jeśli jest dla Ciebie opryskliwy.Postępuj tak nie dlatego, że jesteś uprzejmym człowiekiem, ale dlatego, by Twoje życie stało się przyjemniejsze;))),,

19 komentarzy:

  1. Hej, ale zaskoczylas mnie nowym postem :)
    Ciesze sie ze juz wracasz do zdrowka, ale wiemy ze jeszcze troszke to potrwa, wiec wytrwalosci zwlaszcza z ta dieta.
    Monia skrzynie sa piekne, ladny motyw na zdjeciu, czy to jest nasza dziewczynka?
    buziaki, i super weekendu zycze

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach Anetka taki spontaniczny był:)
    Ten motyw dziewczynki-koiety z koniem to nie nasza dziewczynka niestety:(
    Ściskam kochana, wzajemnie super weekendu:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniu ,tak jak Ci obiecałam ,byłam myślami z Tobą.pozdrawiam kochana :)
    dla córci wszystkiego najpiękniejszego w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko-miło Cię znowu widzieć:)Dużo zdrówka dla Ciebie i najlepsze życzenia dla córeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Kasiu ściskam również i życzę Ci wspaniałego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniśka a czy Ty przypadkiem nie miałaś odpoczywać ???? A tu widzę nowe prace ...
    Oczywiście obie urocze !!!
    Córci życzę wszystkiego najlepszego !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Aga piszę z łóżeczka;)))a, prace wcześniejsze,ściskam i dziękuję za życzenia dla Marcysi

      Usuń
  7. *♥*
    Moc serdecznych, najlepszych, najpiękniejszych życzeń małej solenizantce! Niech jej zdrówko dopisuje, uśmiech z twarzyczki nie schodzi, samych dobrych chwil!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie;)Przesyłam słoneczne pozdrowienia

      Usuń
  8. u mnie też motyw lawendy zawsze wieczny;)... śliczne prace, jak zwykle romantyczne... pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. i oczywiście spełnienia marzeń dla córeczki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko za odwiedziny:)
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  10. Monia, tzrymam kciuki za szybki powrót do zdrowia i czekam na wieści jak było ;) Pozdrawiam no i Sto lat dla Marcysi ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne, klimatyczne dzieła:) Tyle radości mogą sprawić:)
    Zdrówka życzę i serdecznie ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ściskam serdecznie. P.s. skrzynka na pewno sie spodoba moja młodsza uwielbia konie więc wiem co mówię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne prace...z klimatem:) Cudowne:)Życzę zdróweczka:)
    Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa...to dodaje mi twórczych skrzydeł:))Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*
    Peninia ♥

    OdpowiedzUsuń