środa, 17 października 2012

Wymianka, prezenty i wyzwanie w Szufladzie:)

W ostatnim czasie - mimo braku czasu umówiłam się na wymianki :) Jedną z tych dziewczyn była ANIA
Jestem bardzo zadowolona z naszej wymianki i chciałam Ci Aniu jeszcze raz podziękować tutaj na blogu:)wszystko prześliczne....jestem zachwycona:) Poniżej pokażę co między innymi wykonałam dla ANI:)
Mam nadzieję, że Ania była tak samo zadowolona jak ja:) Niebawem pochwalę się również prezentem wymiankowym od Sylwi-LUNY. A tymczasem pozostając w temacie prezentów muszę pokazać mój urodzinowy prezent od EWY Ewa dziękuję Ci z całego serca, sprawiłaś mi wielką przyjemność:)
Na koniec będzie jeszcze jedno różane pudełeczko, które zgłaszam do październikowego wyzwania w Szufladziept,,Scrapuszko,,
A oto moja praca:
Pozdrawiam wszystkich cieplutko:) witam również nowych ,,zaglądaczy,,

14 komentarzy:

  1. Same cudowności!! I te otrzymane, wysłane i to pudełeczko zgłoszone do wyzwania:). Śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko piekne, ale pudlo na wyzwanie w "szufladzie" najbardziej mi sie podoba, po prostu wspaniale.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna wamianka, to pudelko z mufinka - piekne!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo bardzo jestem zadowolona z Naszej wymianki:-))))
    Jeszcze raz dziękuję Ci z całego serduszka za te śliczności, którymi mnie obdarowałaś!!!!
    Pozdrawiam cieplutko i przesyłam moc uścisków:-)!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle tego, że nie wiadomo, co podziwiać! Ale hafty ciągle przyciągają mój wzrok - są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna wymianka, śliczna szkatułka i bardzo się cieszę, że sprawilam Ci radoość :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale tu dzis nowosci i slicznosci:)
    Dostalas bardzo wysmakowane prezenty, bardzo podobaja mi sie biale hafty na lnie, swietne!
    Twoje pudeleczko z muffinka-obledne!
    Prezenciki baaardzo fajne wpadl mi w oko notes;)
    Rozane pudelko mmmmm.... bajka.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna wymianka ! Cudowne prezenty. Powodzenia w wyzwaniu, praca bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ cudne prezenty sobie zrobiłyście :) A ostatnie różane pudełko jest dosłownie bajeczne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. mmmm....wspaniała wymianka :) Pudełko różane cudowne - jestem fanką Twojego dekupażowania :)

    OdpowiedzUsuń