piątek, 5 kwietnia 2013

Scrap for four

I kolejna edycja Scrap for four...
Tym razem materiały do wykonania karteczki przygotowała dla nas Ola:)
Więcej szczegółów znajdziecie właśnie u niej;)
Przyznam, że papierki i ich kolorki bardzo mi się spodobały...są niezwykle energetyczne i kolorowe, tak jak słońce i wiosna na którą czekamy z utęsknieniem....
Ja moją karteczkę wykonałam dużo wcześniej, jeszcze w marcu, dlatego też moim tematem będą święta wielkanocne...
Dodałam grafikę z motywem wielkanocnym i napis.
Poniżej efekt mojej pracy:)



Ściskam WAS dziewczyny:)
Zainteresowanych odsyłam do blogów:)
OLI
EWY
JOLI
Pozdrawiam ciepło

15 komentarzy:

  1. Pięknie, Moniś, z takim Twoim rozmarzeniem :) Baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze karteczki. W tym roku szczególnie podoba mi się wszystko, co ma choć trochę żółci. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo troszkę się bałam takiej kolorystyki...wole bardziej stonowane kolory,ale trzeba próbować czegos nowego;)Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Wspaniała, a dodatek w postaci lnu - genialny! Super Moniś :))
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak musiałam ola dodać cos swojego, taki mały akcencik:)ściskam:)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba ta karteczka Monia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna ... co tu więcej pisać...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo optymistyczna :) I widze ze tkanine tez wykorzystalas, swietnie!
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Twój prezencik jak zawsze bardzo trafiony;)dziękuję kochana:)

      Usuń
  7. Śliczna wiosenna karteczka :-)
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  8. Poszalałyście cudnie :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna! Cudny obrazeczek:)

    OdpowiedzUsuń