wtorek, 11 czerwca 2013

Dzisiaj różności;)

Ostatnio brak mi czasu na cokolwiek, także na pisanie na blogu, a to wszystko przez przeprowadzkę do nowego domu:)Dzisiaj jednak postanowiłam napisać posta i pokazać zaległości:)Niedawno wzięłam udział w wyzwaniu na Scrap Ścinkach:).Zgłosiłam do zabawy moja karteczkę z klatką i ptaszkiem:)



Zostałam wyróżniona i zaproszona jako gościnna projektantka do wykonania pracy według kursu ,,Dmuchawiec,,.


Poniżej moja propozycja z użyciem dziurkacza koniczynki:)

Otrzymałam również rabat na zakupy w sklepie Craft Moly:)za co bardzo dziękuję:)

Jeszcze raz dziękuję dziewczyny za miłą zabawę, cieszę się, że mogłam być z Wami:)
Jak mają być zaległości to dzisiaj opublikuję jeszcze kilka karteczek, które powstały jakiś czas temu:):)


I ostatnia karteczka;)


Pozdrawiam słonecznie wszystkich zaglądających na mojego bloga i obiecuje niebawem nadrobić zaległości:)Uściski

26 komentarzy:

  1. Gratuluję ! Kartki śliczne, fajna ta z ptasią budką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Monis wcale sie nie dziwie ze czasu brak, w koncu przeprowadzka daje w kosc.
    Ja w kazdym razie za wszystko trzymam kciuki (bez wyjatku)
    Karteczki sa sliczne, jak zawsze, ale najlepiej zobaczyc je na zywo, potrzymac w reku, ja mam to szczescie :)
    buuuuzziaki!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Anetka:)Mam nadzieję, że uda nam się jutro zdzwonić:)

      Usuń
  3. Śliczne są!Ta pierwsza jest cudna i z efektem 3D :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Liczę na relacją fotograficzną z nowego domu ;-)
    Karteczki bardzo piękne i takie urokliwe !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga mało pokazuje swojej prywaty,ale coś na pewno:)
      Uściski

      Usuń
  5. Hello I'am Chris From France!!
    This is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Chris, dine on this blog, I salute:)

      Usuń
  6. Zazdroszczę przeprowadzki... ależ to musi cieszyć :-)
    A zaległości świetne, nie jestem w stanie zdecydować, która kartka jest najładniejsza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga:)cieszę się, że mnie odwiedziłaś:)

      Usuń
    2. Zaglądam, zaglądam, chociaż nie zawsze zostawiam ślad tych odwiedzin :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Cieszę się Aga pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  7. Śliczne kartki , na oststnim zdjęci dziewczynka jest prześliczna ,
    Troche jeszce czeka cie zapewnie pracy z przeprowadzka , ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Viola do tego skręciłam nogę i jestem uziemniona:(pozdrawiam ciepło

      Usuń
  8. Różności piękności :)
    Co ja czytam?? Skręciłaś nogę? Zdrowiej :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana wszystkie kartki w moich ulubionych klimatach i motywach...
    Nowy dom, brzmi dumnie :))). Życzę Ci samych szczęśliwych dni w nowym gniazdku :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello I'am Chris From France!!
    This is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczności:)Pozdrawiam serdecznie i słonecznie w te lipcowe piękne dni:)
    Peninia*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna ta kartka ptaszkowa. A noga chyba już doszła do siebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Agnieszko już jest lepiej:)uściski

      Usuń
  13. Hej :) zapraszam do mnie na Candy, do wygrania ozdobna tablica do pisania :) Poza tym z okazji otwarcia sklepu 10% rabatu, pozdrawiam i zapraszam. Pastelowy domek

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej :) zapraszam do mnie na Candy, do wygrania ozdobna tablica do pisania :) Poza tym z okazji otwarcia sklepu 10% rabatu, pozdrawiam i zapraszam. Pastelowy domek

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kartki - bardzo mi się podobają i motywy i kolorystyka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń