niedziela, 24 listopada 2013

Starocie

Witajcie w ten pochmurny niedzielny poranek;)
Dzisiaj przyszła pora na pokazanie tego, co powstało z starych sztućców, które udało mi się zakupić okazyjnie na pchlim targu;)
Fajne jest to, że często możemy wykorzystać stare sztućce, które -nie raz mamy w domach, po babciach ;)a nie są już kompletne...
Ja nie miałam tego szczęścia,ale udało mi się zdobyć te cuda na wspomnianym targu staroci;)


A oto efekt po ;)
I na koniec jeszcze karteczka zrobiona specjalnie dla jednej małej dziewczynki:)

Pozdrawiam ciepło i życzę miłej niedzieli;)))

10 komentarzy:

  1. Hej, widze kolejne zmiany na blogu, oczywiscie na plus :)
    Super wyszedl obrazek, w sam raz do ozdoby kuchni. I swietny pomysl na wykorzystanie niekompletnych sztuccow.
    usciski
    ps.u mnie tez strasznie pochmurno, dzis staralam sie robic zdjecia ale ciezko szlo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anetka;)Tak dzisiaj miałam chwilkę więc trochę pozmieniałam,ale to jeszcze nie koniec;)Uściski

      Usuń
  2. super pomysł z tymi sztućcami:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie wyglądają te sztućce w ramce! Zachwyciłaś mnie:)
    Karteczka też świetna, bardzo wesolutka:)
    Pozdrowionka:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł ze starymi sztućcami super!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ten pomysł, sztućce prezentują się rewelacyjnie!
    pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te sztucce,fajny pomysł i karteczka też cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł rewelacyjny! Ciepło i serdecznie pozdrawiam.Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa -Peninia*

    OdpowiedzUsuń