środa, 25 lutego 2015

SFF moja pożegnalna edycja :(

Witajcie
W tym miesiącu wyjątkowo 25;)
Materiały do wykonania pracy przygotowałam ja;)
Można było wykorzystać dowolną ilość papierków i w dowolnym zestawieniu.
Warunkiem było użycie jakieś sentencji i aforyzmu.
Poniżej moje prace;)Udało mi się wykonać dwie;)
Jeśli jesteście ciekawi prac dziewczyn to zajrzyjcie do :
JOLI
EWY
MONI

Na koniec chciałam podziękować moim koleżanką z SFF za wspaniały czas spędzony razem. Cieszę się, że mogłam tworzyć w zespole z tak fajnymi kobietkami;)
Niestety póki co nie jestem wstanie co miesiąc cyklicznie pracować z Wami;(
Może kiedyś los pozwoli i wrócę do waszego teamu;))))
Będzie mi bardzo tego brakować....

Póki co będzie nowa koleżanka, przemiła, twórcza osóbka,ale to już dziewczyny ogłoszą;)

6 komentarzy:

  1. Moniś, sentencja jakże adekwatna! Zawsze o niej pamiętaj, gdziekolwiek będziesz :) Dziękuję Ci za wspólną zabawę. Liczę na to, że kontakt nam pozostanie taki, jak dotychczas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale! Ciekawe przesłania w pięknej oprawie. Wielka szkoda, że zdecydowałaś się zrezygnować z tej zabawy... ale doskonale to rozumiem. Dziękuję za wspólnie spędzony czas. I życzę Ci oddechu i powodzenia...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech... Będziemy tęsknić i jak tylko zechcesz do nas wrócić Moniś, wracaj śmiało :)
    A prace stworzyłaś śliczne, takie w Twoim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna karta, piekna sentencja, kazdy powienien codziennie do niej sie stosowac :)
    Szkoda ze czas nie pozwala na kontynuowanie, ale moze kiedys tak jak piszesz przyjdzie.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko Ty wiesz, ze u mnie ostatnio z czasem nie jest zbyt dobrze:(
      Pozdrawiam cię cieplutko;)

      Usuń