wtorek, 4 stycznia 2011

Jestem, jestem...noworoczne przemyślenia..

Witam wszystkich w Nowym Roku...Przyznam szczerze, że po tylu dniach błogiego lenistwa ciężko znów ,,wpaść,, w wir codziennych obowiązków, a tym bardziej gdy nie pracuje się normalnie tzn ,,na etacie'':)
Tak sobie jeszcze troszkę leniuchuję, tym bardziej, że choróbska nie chcą zostawić moich domowników. Dziewczynki zostały jeszcze w domowych pieleszach i kurują się pod moim okiem....
Święta upłynęły nam w bardzo licznym, rodzinnym gronie, a Nowy Rok przywitałam z doborowym towarzystwie na balu przebierańców...:)Więc wszystko się udało...
Chciałam też pokazać cd moich prezencików...
Ten przyszedł niespodziewanie w wigilijny poranek...poczułam się znów jak mała dziewczynka....wspaniałe uczucie:)
Prezencik dostałam od Atenki z Drewnianej Szpulki....

http://drewniana-szpulka.blogspot.com/


Tym osobom , które znają talent Anetki nie muszę opowiadać jak piękne to były podarki:)i jaką sprawiły mi radość. Całość była w przepięknym pudełeczku, owinięta wspaniałą kraciastą wstążką i udekorowana przepysznym pierniczkiem;), którego oczywiście zjadłam ze smakiem...
Dziękuję Anetka...sprawiłaś mi ogromną radość...


jeden bielutki...

jeden w pistacjowej sukience...
I jeszcze jeden nie pomalowany....Anetka celowo wysłała takiego aby moje dziewczynki mogły go pomalować....pokażemy go niebawem...
Do całości dołożona była przepiękna, gustowna karteczka i świąteczny woreczek:)

Dziękuję jeszcze raz:)
Nadszedł Nowy Rok, a wraz z nim czas przemyśleń i nowych postanowień...


Każdy chyba z nas tak ma, że robi  mały rachunek sumienia i obiecuje sobie różności...czy się spełnią ?
To okaże się za rok.:))))
Dla mnie ten rok również był  nie najgorszy.....
Mogłam rozwijać swoje pasje, realizować małe marzenia......poznałam mnóstwo wspaniałych, ciekawych osób, zyskałam kilkoro przyjaznych mi ludzi, wiele rzeczy sobie poukładałam i zrozumiałam.
Może nie udało mi się spełnić zeszłorocznych postanowień, ale co tam. Gdzieś po drodze w natłoku codziennych obowiązków nie wszystkie były dla mnie już tak ważne:)
Dlatego w tym Nowym Roku 2011 życzę Wam wszystkim spełnienia wszystkich marzeń tych dużych i tych malutkich.... Żebyście na końcu tego roku byli z siebie zadowoleni...., abyście przeżyli ten rok szczęśliwie, realizując swoje pasje, aby omijały Was życiowe burze i nieszczerzy ludzie....abyście podążali życiową drogą  nie krzywdząc po drodze innych:)
Chciałam też bardzo podziękować za wszystkie życzenia te składane na blogu i te otrzymane drogą @, wszystkie sprawiły, że poczułam się w te święta wspaniale....

Pozdrawiam wszystkich najcieplej jak umiem>:)

18 komentarzy:

  1. Ja Moniko nie robię sobie już rachunku sumienia, nie podsumowuję...Po prostu nie mam już potrzeby takiej wewnętrznej. Nic też nie postanawiam...
    Żyję sobie dzisiejszym dniem i staram się, żeby był po prostu dobrym dniem.
    Śliczne prezenty dostałaś od naszej Anetki! :)
    A pierniczek to tak sama zjadłaś ? ;)
    Zdrówka dla Córeczek i dobrze, że już wróciłaś.
    Bo bez Ciebie i Anetki bardzo mi smutno w tym naszym blogowym świecie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Aniołku:)
    Miło Cię widzieć w Nowym Roku:).....Z tymi postanowieniami to wiesz różnie bywa, jednak święta i Nowy Rok zawsze skłaniają ,mnie do refleksji...
    Pierniczek zjadłam sama;)tak....dziewczynki zgodnie postanowiły, że jest dla mamusi:)
    One dostały po aniołku do pokoju:)
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty dostałaś śliczne i jeszcze te karteczki. Po prostu piękne. Życzę Twoim córciom powrotu do zdrowia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla Ciebie również samych pięknych chwilek w nowym roku i spełnienia noworocznych nadziejek .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie u Ciebie...nie mam postanowień...pozdrawiam....miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam moją imienniczkę :) Śliczny blog i bardzo klimatyczny. Prezenciki urocze , korzystając z okazji , życzę Ci Moniko , dużo ciepła , miłości i wielu pięknych chwil w Nowym Roku. Pozdrawiam Zapraszam do siebie :
    http://domlalek.blogspot>com/
    Również Monika

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrego Nowego roku dla Ciebie i twoich najbliższych...niech się spełniają marzenia!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję aga:)Pozdrawiam również cieplutko:)
    Apasjonata miło Cię poznać, dziękuję za życzenia...myślę, że oprócz blogowania łączy nas jeszcze zamiłowanie do porcelanowych lalek...mamy w domku pokaźną kolekcję, choć nie tak liczną jak Twoja>:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne prezenty otrzymałaś.Wspaniałe:)
    Na Nowy Rok życzę wszelkiej pomyślności, pięknych chwil,
    miłości, dobrej przyjaźni,uśmiechu,
    spełnienia marzeń i nadzieji,
    zdrowia oraz wiele inspiracji.
    Dziękuję za odwiedzinki na blogu i miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj milutko:)
    Zycze cudownego Nowego 2011 Roku:-) Niech Ci sie spelni wszystko, o czymkolwiek marzysz, Kochana!
    Anetka - "Szpuleczka" jak zwykle obdarowuje wysmakowanymi podarunkami, gratuluje!!!!!
    Pozdrawiam cieplutenko:-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do mnie:)postanowilam robic darmowe banerki na Blogi,czy byla byś tak mila i rozrelkamowała mnie troszkę?,serdecznie pozdrawiam:):)i napisz proszę czy pierwszy Ci się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszych dwóch:)przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Peninia dziękuję:)
    Margott jak miło znów Cię widzieć:)dziękuję...
    Bellisima nie omieszkam zaglądnąć do Ciebie , zdolna z Ciebie kobietka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie dziękuję za udział w moim Candy i dziękuję z serca za odwiedzenie mojego bloga.Życzę powodzenia w losowaniu.
    Serdecznie pozdrawiam.
    -Peninia

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prezenty dostałaś!
    Sama nie wiem, co mi się najbardziej podoba !!!
    Pozdrawiam cieplutko !
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześlicznie dziękuję za odwiedziny i urocze słowa w komentarzach z okazji mojej drugiej rocznicy blogowania.
    To takie miłe dla mojego serca.
    Wspaniale,że jesteś i mnie odwiedzasz,to dodaje mi twórczych skrzydeł i mobilizuje do twórczego działnia.
    Posyłam moc uścisków i buziaczków pełnych wspaniałych myśli;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję i pozdrawiam wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń