piątek, 21 stycznia 2011

Kochamy nasze babcie i dziadków

Dzisiaj wspaniały dzień...naszych kochanych babć i dziadków.
Ja już co prawda nie mam na tym świecie ani mojej babci, ani dziadka....:( ale osoby te odegrały w moim dziećiństwie bardzo ważną rolę.
Szczególnie bliska mojemu sercu była moja prababcia Julka:) dziękuję Ci babciu za wszystko, za miłość, za zrozumienie, za rogaliki z jabłkami, za wspaniałe wakacje i chwile spędzone z Tobą, za wszystko:)


Babcia to są miłe ręce, książka, herbata słodka, śmieszne słowa w dawnej piosence


...suknia dla lalki i szarlotka.
Babcia to bajka, której nie znamy, pudełeczka, perfumy, włóczka.

Babcia jest jak dobra wróżka, co otwiera bajkom drzwi, bo gdy kładzie nas do łóżka potem mamy piękne sny Babcia wszystko robi dla nas.


Z jej pomocy każdy rad.

Babciul Twój dom, to dom wróżki, gdzie się spełniają marzenia; to takie miejsce na Ziemi, gdzie smutek w radość się zmienia.




Niechaj wszystkie babcie i dziadkowie żyją nam w zdrowiu sto lat:)


Mam nadzieję, że nie zapomnicie o swoich babciach i dziadkach w ich dniu......życzę Wam wspaniałych chwil w ich towarzystwie. Cieszcie się nimi, bo mijają tak szybko, za szybko.......
Pozdrawiam serdecznie..

1 komentarz:

  1. Niczego wiecej dodac nie moge poza sakramentalnym: "amen".
    Pozdrawiam Cie cieplutko i dziekujac za cieplego posta poswieconego Osobom Szczegolnym, jakimi sa (byly) nasze Babcie....
    Zycze cudownie magicznego weekendu:-)

    OdpowiedzUsuń