środa, 5 września 2012

Otwarcie sezonu szkolnego:)

W tym roku wakacje minęły mi wyjątkowo szybko. W sumie to ostatnio czas przelatuje mi przez palce...biegnie stanowczo za szybko:) Najbardziej dostrzegam to patrząc na moje dziewczyny...Jula już gimnazjum, a mała III klasa, a niedawno uczyły się mówić, chodzić, były tak zależne od nas :) Teraz coraz częściej na moje daj buziaka - zdarzają się słowa:,, mamo nie teraz, nie tutaj...,, Kiedyś myślałam,,kiedy nareszcie zaczną chodzić,,teraz chciałabym aby były malutkie:) Też tak macie??? :) Znalazłam w sieci nowe zdjęcia dziewczynki, których jeszcze nie widziałam i zaraz powstały nowe karteczki:)Niebawem polecą do nowych właścicielek:) Mam nadzieję, że trafią w gust dziewczyn:)
Druga bardziej w formie obrazka, ozdobiłam je scrapkami od Joli- kwiatki i motylki (jeszcze raz bardzo Ci dziękuję,że zasiliłaś moje skromne zapasy przydasiów scrapkowych:)))
Dołożyłam też kwiatuszki szydełkowe i zrobione z resztek, które już pokazywałam przy okazji słoiczków w poprzednim poście.
Uznałam, że szkoda mi resztek materiałów, które wyrzucałam do tej pory i powstają takie oto wytworki:)))
Dostałam jeszcze bardzo miłe wyróżnienie od Lejdi-Any :) za które chciałam bardzo podziękować:)
Zgodnie z zasadami przekazuje je dalej, choć uważam, że 5 blogów to stanowczo za mało:) A wyróżnienie wędruje do:) Atenki JOLI EWY OLI i Maryś do której zaglądam od niedawna i jestem bardzo oczarowana jej pracami:) I tu niestety koniec, choć powiem szczerze, że na mojej liście jest więcej dziewczyn,które bym chciała wyróżnić więc czuję niedosyt:( Na koniec przypominam o mojej czekoladce urodzinowej;)
Zapisywać można się tutaj Przesyłam ciepłe pozdrowienia i witam nowe osoby na blogu:)

26 komentarzy:

  1. dziękuję! - napisałam Ci na fb liścik, to sprawdź bo mi się wydaje, że z zasadami się nie mieszczę :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie doczytałam warunków, ale to moje typowanie, więc nic nie zmieniam:)
      Kto daje i odbiera ten się....
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. hahaha :)
      no to tymbardziej przyjmuję z radością :)***

      Usuń
  2. Oj, z tym czasem to masz 100 % racji! A prace są cudowne, zwłaszcza z tą pierwszą dziewczynką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, hej
    A wiec sezon szkolny otworzylas :)
    Super sa te nowe zdjecia dziewczynki, dzieki za podeslanie:) Karty sa sliczne, Monis powoli nie poznaje Twoich prac sa coraz piekniejsze!
    Fajny pomysl na wykorzystanie malenkich scinkow tkanin:)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana:)
      Tak sezon otwarty:)więcej obowiązków....z tym związanych;)
      A na bloga Maryś zaglądaj, zaglądaj, bo warto:)
      Ściskam:)

      Usuń
  4. A widzisz zapomnialam o wyroznieniu, dziekuje!
    Zaraz tez zagladne na blog Marys, bo nie znam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia!
    Jeśli chodzi o dzieci, to mam takie same myśli i odczucia- dopiero były małe, zależne ode mnie, dopiero poznawały świat... Córki są już na studiach, a synek jeszcze w podstawówce, ale wydaje mi się, że dopiero po raz pierwszy szedł do przedszkola;)
    Czas mija, chyba zbyt szybko...
    Karteczki śliczne, pięknie ozdobione:)
    Cieszę się, że chcesz wziąć udział w mojej zabawie- czekam na adresik:)
    Pozdrowionka, Monika:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Boei napiszę @ do Ciebie:)
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. przepiękne karteczki stworzyłaś Monia...
    Dziękuję bardzo za przyznanie wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie:)ściskam Jolu

      Usuń
    2. Monia jako, że mam problemy z dodawaniem w notkach na pasku bocznym zdjęć, informację o Twoim Candy zamieściłam w tym poście:
      http://jolazola.blogspot.com/2012/09/338-candy-duje.html

      Usuń
    3. Ok Jolu :)Pozdrawiam Cięcieplutko

      Usuń
  7. U mnie tak samo , zastanawiam się kiedy ten czas zleciał :) Karteczki zrobiłaś przepiękne ! A te kwiaty ze skrawków swietne są :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tak dzieci za szybko rosną :)
    Ślicznie wykorzystałaś skrawki tkanin Moniu i ta karteczka z dziewczynką urocza.
    Swoją drogą zawsze mnie dziwi,że akurat ta buzia tak często występuje na starych fotkach ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Madzia...z tego co wiem tata tej dziewczynki był cenionym fotografem tamtych czasów stąd te liczne, przepiękne fotki...jej uroda rzeczywiście ponadczasowa:)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  9. Śliczne karteczki, takie dziewczęce, słodkie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne karteczki i idea niewyrzucania bardzo słuszna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dysiaku no oczywiście u mnie nic się nie marnuje;)

      Usuń
  11. Karteczki na pewno się spodobają! Bardzo ładne :-)
    Moja młodsza córka ma dopiero albo aż 5,5 roku i jeszcze jest przytulasta, ale ja się już martwię co ja pocznę, jak zamieni się w nastolatkę z wiecznym fochem :-(
    Starsza córka chodzi do 6 klasy, jej ulubionym powiedzeniem jest foch forever... jeszcze czasem się przytula, ale coraz rzadziej i coraz mniej ma chęci na spędzanie czasu z rodzicami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj Aga to jeszcze wszystko przed Tobą:)z małą oczywiście:)ze starszą już wchodzisz w ten wiek;)
    Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, wow, wow :) Ale cudowności :)
    No i dziękuję za wyróżnienie :* Jest mi niezmiernie miło :* Ściskam i życzę miłej niedzielnej kawusi :*

    OdpowiedzUsuń
  14. z tymi dziećmi - święta racja :)
    Karteczki przepiękne stworzyłaś, ale to, co robisz z resztek materiałów, jest po prostu wspaniałe :D

    OdpowiedzUsuń