niedziela, 9 września 2012

Powrót do przeszłości..SYFON w roli głównej i karteczka:)

Bardzo podobają mi się starodawne syfony, a najbardziej te - bardzo stare, ze szklanym dołem. Mieniące się pastelowymi kolorami: błękitem, miętowym...Pamiętam z dzieciństwa (gdzie królowały czerwone oranżady i sklepiki z napojami i nabojami)syfony, które mieliśmy w domu. Były one jednak już emaliowane z tworzyw sztucznych, jak wszystko w latach 80-tych. I gdy ostatnio znalazłam w Malowanym Kokonie grafikę ze starodawnym syfonem postanowiłam zrobić sobie obrazki:)
Więcej ciekawych grafik znajdziecie tutaj Na koniec pokażę ,,Tildową karteczkę,, która już mam nadzieję, doleciała do nowej właścicielki:)Bardzo lubię tworzyć takie kolorowe, pastelowe karteczki:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich zaglądających i witam nowych obserwatorów;) Przypominam o mojej urodzinowej czekoladce - można kliknąć na pasku bocznym:)

23 komentarze:

  1. Jakiś czas temu udało mi się kupić szklany syfon:) muszę go tylko troszkę odnowić ;) piękne grafiki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ostatnio takie na Allegro, może uda mi się kiedyś trafić w dobrej cenie:)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Świetny ten obrazek z wodą sodową, super pomysł na stworzenie takiego obrazka:-)
    A karteczka prześliczna, też lubię takie delikatne pastelowe kolorki a w szczególności różowe:-)
    Pozdrawiam i życzę miłej niedzielki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję wzajemnie:)PS Napiszę @ w przyszłym tygodniu:)

      Usuń
  3. Widać, że lubisz, bo efekt jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace Monia:)
    Karteczka obłędna, optymistyczna taka:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękności :) Karteczka super- tyle się na niej dzieje :) A obrazki sentymentalne :)
    Ale bym się napiła takiej sodówki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja też Olu ja też:)pozdrawiam cieplutko Ciebie i dziewczyny

      Usuń
  6. Mam te same wspomnienia związane z syfonami,oranżadkami i satulatorami(a fuj).
    Właśnie zachciało mi się ozdobić decu stary syfon,tylko muszę go najpierw kupić:)))
    Kartka śliczna!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna grafika. ja pamiętam syfony takie jakieś metalowe, ale te szklane są najpiękniejsze:))). Śliczna grafika i przecudna karteczka!!!

    aniutka

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo faj y pomysła na obrazki:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, tak wszystko juz dolecialo i kartki i obrazek i wiele wiecej.
    I jestem szczesliwa!!!!!
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  10. też pamiętam syfony z dzieciństwa i nie ukrywam ,że marzy mi się taki we własnej kuchni :)
    karteczka tildowa CUDOWNA !!!

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam syfony :))Karteczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne obrazki- przypominają stare dobre czasy;) I karteczka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też pamiętam syfony :) Tildowa kartka jest boska, dla mnie jako szyjącej - ideał !

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Beatka ta karteczka właśnie była dla szyjącej kobietki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne:) Syfon rewelacyjny:))
    Ślę ciepłe wrześniowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne pastelowe karteczki. Mnie ostatnio tez pastele napadły ) Napasłam sobie oczy jak trzeba!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też lubię syfony - wyszukuję je na targach staroci i ozdabiam je serwetkami . Takie nadawanie im drugiego życia . Po co mają stać gdzieś po piwnicach, zapomniane i skazane w końcu na wyrzucenie . A tak stoją po kawiarniach lub kuchniach i są ozdobą . Twoje też są śliczną ozdobą .

    OdpowiedzUsuń
  18. obrazki cudne, ale karteczka - majstersztyk :)

    OdpowiedzUsuń