piątek, 16 listopada 2012

Znów zaległości......

Ostatnio ciągną się za mną zaległości, czas goni nieubłaganie,a ja wciąż nie mam czasu...dlatego dzisiaj muszę nadgonić kilka zaległych spraw:) Na początek kartki, o których zapomniałam ostatnio:)
Ostatnio wzięłam udział w wymiance u Luny Tematem wymianki był styl Cath Kindston
Moją parą była Wiola Poniżej moje prace:)
i prace Wioli:)
Dostałam także to samo wyróżnienie od dwóch dziewczyn:)
Jednym z warunków było odpowiedzenie na pytania. Jako pierwsze od ??? niestety na blogu nie zamieściłaś informacji jak masz na imię????http://manufactureofimagination.blogspot.com/ Muszę przedzielić pytania obrazkiem, nie wiem dlaczego tak się dzieje od pewnego czasu, że pisze posta z zachowaniem odstępów, przejrzyście, a po publikacji wszystko jest razem...:(
1.Sprzątanie czy bałaganienie? - sprzątanie:) 2.Kilo kurczaka czy kilo cukierków? - cukierki:) 3.Kochać czy być kochanym? kochać:) 4.Mieć 3lata czy 30lat? -30:) 5.Czym myjesz okna? płynem:) 6.Wielkanoc czy Boże Narodzenie? -Boże Narodzenie: 7.Smażenie się w słońcu czy rzucanie śnieżkami? - lubię słońce, choć nie smażę się plackiem na plaży, wole czynnie spędzać czas na plaży:) 8.Nad morze czy w góry? - morze:) 9.Twój znak zodiaku? - panna:) 10.Wolisz mówić czy słuchać?- słuchać:)ale też mówić:) 11.Jak ci się podobały moje pytania? -mogą być:)
I drugie pytania od drugiej dziewczyny:)BEATKI:) z http://lawendowyblog.blogspot.com/ Moje pytania:  1.Ulubione ciasto/ ciastko?- całe mnóstwo słodyczy:) 2.Najpiękniejsze miejsce w Polsce gdzie można spędzić wakacje:? nie potrafię wskazać jednego miejsca...nadmorskie miejscowości.. 3.Ulubiona ozdoba na Boże Narodzenie?- świąteczne drzewko, choinka:) 4. Ulubiona potrawa.? - uwielbiam łososia, sałatki:) 5.Najbardziej udana praca hand made jaką wykonałaś? - nie mam wszystkie cenie, szczególnie te wykonane dla moich bliskich:) 6.Ulubiony serial? - brak czasu na seriale,ale czasami Glle, El barco, :) 7. Jakiej dziedziny hand made chcesz się jeszcze nauczyć? - mam dużo pomysłów i chęci,ale nie wiem co będzie następne... 8. Ulubiony napój? - raczej soki i woda, czasami pepsi;) 9.Gdzie szukasz natchnienia? - przychodzi samo:) 10.Jak lubisz odpoczywać? - bardzo lubię odpoczywać czynnie podróżując i zwiedzając ciekawe, piękne miejsca:) 11. Ulubiony sport? - ostatnio ZUMBA:)
Ufff dobrnęłam do końca,dziękuję dziewczyny za wyróżnienie, myślę, że warunki zabawy zostały spełnione. Wyróżnienie to przekazuje wszystkim moim obserwatorom:)Nie umiem wybrać znów tylko 10 blogów, ponieważ zaglądam do wielu:) U Małgosi można przygarnąć śliczne bałwanki - chętnych odsyłam do bloga Penini:)
Chciałam też podziękować za wszystkie miłe komentarze pod ostatnim postem, cieszę się, że moje bombki tak się podobały.Powstają już nowe. Nawet moja córeczka tworzy swoje bombeczki:) Następnym razem pokażę karteczki,do których zrobienia użyłam wspaniałych przedmiocików od Anety z Drewnianej Szpulki:) Pozdrawiam:)

17 komentarzy:

  1. Kochana jak zwykle piękności zrobiłaś!!
    Tyyyle treści to chyba jeszcze nie było ;). Wszystko dokładnie przestudiowałam i donoszę Ci, że 9. to tak jak ja :*** i to w obu przypadkach, choć i inne też są zadziwiająco podobne ;)...
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nazbierało się tego, a to jeszcze nie koniec zaległości....
      Cieszę się, że się zgadzamy w tych dwóch punktach:)
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. Moniś, Twoje prace mają niepowtarzalny klimat - piękne są! A zaległościami się nie przejmuj - któż z nas ich nie ma? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuś za słowa otuchy, przesyłam ciepłe pozdrowienia:)

      Usuń
  3. gratuluję wyróżnień a prace przecudne - bałwanki powalają

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne są Twoje prace!!! i karteczki i te przygotowane na wymiankę, ach...piękne różowe cudowności:-)
    Pozdrawiam ciepluteńko i gratuluję wyróżnienia:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka z Mikołajem jest super - fajnie ujęty klimat dawnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki i wymianka. Zauroczył mnie obrazek z dzbankiem, słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnienia i pieknej wymianki :)Karteczki przecudne !

    OdpowiedzUsuń
  8. Monis Twoje kartki sa swietne i pisze to z doswiadczenia, jedna taka stoi sobie na widoku w biblioteczce.
    Stworzylas piekne wymiankowe prace.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dziewczyny:)
      Aneta cieszę się bardzo to dla mnie duży komplement:)
      Ściskam:)

      Usuń
  9. Ale piekności, i jaka miła lektura. Lubię takie posty! :) I co, pierwsze kartki mi się niesamowicie podobają, klimagtyczne, delikatne, i ta koronka.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa:)ja natomiast nie bardzo lubię pisać o sobie:)Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  10. Och znów u Ciebie tyle śliczności. Kartki fantastyczne:)

    Dziękuję za udział w moim candy:)

    Ślę ciepłe listopadowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam motywy z ta dziwczynka .
    Muszę sie postarać wkońcu o jakis ...
    Super wymianka ..

    OdpowiedzUsuń